Płatność

System B2B ebakalland przyjmuje następujące formy płatności:

1. Klasyczny przelew - Po założeniu zamówienia klient otrzymuje dane konta do wykonania przelewu. W treści tytułu przelewu należy umieścić numer zamówienia. proces realizacji zamówienia rozpocznie się w momencie opłacenia zamówienia w wypadku przedpłaty, lub w momencie złożenia zamówienia w wypadku kredytu kupieckiego.

Bakalland S.A.
IBAN: PL62102010260000140202505808
SWIFT: BPKOPLPW
Bank PKO BP SA II/O Warszawa

2. Platforma szybkich płatności internetowych Przelewy24 - Po złożeniu zamówienia klient zostanie przekierowany do zabezpieczonej platformy płatności w ramach której możliwe jest zlecenie szybkiego przelewu internetowego lub opłacenie zamówienia kartą płatniczą. Po prawidłowym zakończeniu płatności klient zostanie przekierowany z powrotem na stronę sklepu i powiadomiony o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

Należy zaznaczyć, że firma Bakalland nie uzyskuje żadnych korzyści finansowych ani nie przenosi kosztów transakcji na klienta.  

Wysyłka

Dostawa towarów zamówionych w ramach platformy realizowana jest w dni robocze maksymalnie w 72 godziny od potwierdzenia i opłacenia konkretnego zamówienia.

Przesyłki realizowane są przy współpracy z firmą kurierską Raben, ale finalny wybór przewoźnika pozostaje w dyspozycji sprzedającego i jest zależny od gabarytu i formy przesyłki.

Klient zostanie poinformowany o wysyłce zamówienia stosowną wiadomością mailową.

Dokładny koszt wysyłki zostaje zawsze wskazany w koszyku platformy podczas składania zamówienia. 

W momencie odbioru przesyłki, Klient ma prawo i obowiązek sprawdzenia jej zawartości w obecności pracownika podmiotu doręczającego przesyłkę. W razie stwierdzenia uszkodzenia paczki, niezgodności Towaru z Zamówieniem, uszkodzenia Towaru lub jego braków, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia reklamacji pracownikowi podmiotu doręczającego – co wymaga spisania protokołu reklamacyjnego.